هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

منطقه سرسبز کامرون هایلند و معرفی سایر جاذبه های گردشگری در کشور مالزی

 

منطقه سرسبز کامرون هایلند و معرفی سایر جاذبه های گردشگری در کشور مالزی

 جزیره پانگکور لَوت

جزیره زیبا و شگفت انگیز پانگکور لَوت یکی از بهترین استراحتگاه های این کشور را داراست . این منطقه دارای  سواحلی پودری و طلایی است و در کنار آن  چشم اندازی حیرت انگیز از اقیانوس مقابل دیدگانتان قرار می گیرد و تمامی اطراف آن توسط نخلستان احاطه شده است. اقامتگاههای این منطقه مجهز به  ویلاهایی بسیار لوکس است که انواع خدمات رفاهی را در اختیار مسافران قرار می دهند . آرامش حکمفرما در این سواحل و مناظر بکر آن چیزی است که گردشگران را در پی آن به این نقطه از کره خاکی کشانده است . در اینجا بی آنکه متوجه باشید روزها غرق در لذت و شادی سپری می گردد و همه چیزی برای گذران تعطیلاتی رویایی فراهم آمده است .

تپه گنتینگ هایلَند

ارتفاعات  گنتینگ هایلند در تور مالزی سفر باتو با طبیعتی زیبا و سرسبز و اقامتگاههای مدرن و بی همتا در کل دنیا به شهرت رسیده است . این منطقه در داخل کوهستان تایتیوانگسا قرار گرفته و مجموعه های سرگرمی و تفریحی آن مکانی ایده آلی برای سپری نمودن تعطیلات است . پارک های تفریحی، هتل های لوکس و بی نظیر، اجرای کنسرت های مختلف و  زندگی شبانه پر شور و حال  چیزی است که گردشگران در پی آن راهی این منطقه شده اند. جالب است بدانید مسیر رسیدن به این منطقه از طریق سوار شدن به تله کابین امکان پذیر می گردد که خود چشم اندازی شگفت انگیز را به نمایش می گذارد.

 

برج های دوقلوی پتروناس

برج دوقلوی پتروناس به نماد مالزی مدرن تبدیل شده است . این برج ها با ارتفاعی حدودا به بلندای  چهارصد و پنجاه و دو متر، بلندترین برج های دوقلوی جهان بشمار می آیند . ساختار و معماری این برج سمبل شهر مدرن کوالالامپور است. بازدید کنندگان این برج با رفتن به بلندترین نقطه آن که بر روی تراسش واقع است  شاهد چشم اندازی زیبا و تحسین برانگیز خواهند بود.

 

شهر تاریخی مالاکا

شهر تاریخی و زیبای مالاکا از جمله شهرهای پرطرفدار در مالزی است و سالهای متمادی عنوان مهمترین مرکز تجاری جنوب شرقی آسیا را داشت  تا اینکه شهر کوالالامپور با رشد سریع اقتصادی از آن پیشی گرفت . گوشه و کنار این شهر مملو از آثار تاریخی منحصر بفردی است که اغلب انها متعلق به دوران ها و سنت های مختلف است و در کنار آن بازدید از موزه این شهر بسیار جالب و سرگرم خواهد بود. بعد از بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی  گردش در مراکز خرید نیز بخشی از گشت و گذار در مالاکا خواهد بود.

 

کریستال ماسک (مسجد کریستال)

این بنای باشکوه در ایالت کوالا ترِنگانو واقع شده است ، که معماری شگفت انگیز و زیبای آن سبب شدهاین بنا در صدر جاذبه های گردشگری این منطقه قرار بگیرد.  این بنا تماما از فولاد، و شیشه و آیینه های تراش خوده ساخته شده و همین امر سبب شده ظاهر آن متفاوت و باشکوه جلوه نماید.

 

شهر زیبای بوکیت تینگی

این شهر کوچک اما شگفت انگیز در فاصله کمی از جنتینگ هایلند قرار گرفته و به همین دلیل بسیار پر طرفدار است . این شهر دارای معماری منحصر بفردی است و خانه هایی آن به تبعیت از سبک معماری اروپایی بنا شده است و همین تشابه سبب شده آن را مشابه شهر کولمار در کشور فرانسه بدانند. گشت و گذار در گوچه های باریک و زیبای این شهر توریستی جالب و سرگرم کننده است و نشستن در کافه های کوچک آن حس نشستن در کافه های شهر های اروپایی را القا می کند .

 

 

منطقه سرسبز کامرون هایلند

منطقه زیبا و سرسبز کامرون هایلند در میان کوهستان های این منطقه قرار دارد و با دارا بودن مناظری رویایی و شگفت انگیز به آن جواهری در کشور مالزی نیز می گویند . این منطقه شامل زمین های کشاورزی پهناور و سرسبز چای است که گشت و گذار از میان آنها تجربه ای فرامونشدنی خواهد بود. گردشگران با پیاده روی به این منطقه خواهند رسید و در صورت تمایل هتل های لوکس و منحصر بفرد آن میزبان گردشگران است .

 

جزایر پرهنتیان

این جزایر زیبا و شگفت انگیز با دارا بودن آبهایی به زلالی اشک چشم و  سواحل شنی سفید رنگ مکانی ایده آل برای گذران تعطیلاتی رویایی است .  آب و هوایی معتدل این جزایر و طبیعت سرسبز آن همه چیز را تکمیل کرده و اینجا را زمره مناطق پر طرفدار در مالزی قرار داده است . آبهای این منطقه دارای زندگی غنی جانوری است و همین امر سبب شده غواصان و شناگران ماهر ، کنکاش در آبهای اینجا را درالویت قرار دهند . تفریحات آبی در این منطقه بسیار طرفدار دارد و از این میان قایق سواری ،  کایاک سواری و همچنین کوه پیمایی به تفریحات مورد علاقه توریست ها تبدیل شده است.

 

معبد باتو کیوز

معبد مقدس باتو کیوز که سازه ای پیچیده و حیرت انگیز  است گردشگران را مسحور نموده و برای لحظاتی آنها را به شگفت وا می دارد . مجسمه های سر به فلک کشیده از بودا نشان می دهد اینجا مکانی مقدس است و  هندوهای بیشماری از سراسر کشور برای زیارت و دعا راهی این منطقه می گردند.  این محل به دلیل طبیعتی شگفت انگیز به یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری در مالزی تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.