اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

معرفی مراکز خرید در دبی

معرفی مراکز خرید در دبی

دبی یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیاست که با دارا بودن جاذبه های منحصر بفرد در جهان شناخته می گردد . یکی از این جاذبه های منحصر بفرد دبی وجود بیش از هفتاد مرکز خرید در شهری با وسعت بسیار کم است . جالب این بدانید دبی مال که بزرگترین مرکز خرید در تمام دنیاست در این شهر قرار دارد و با دارا بودن امکانات رفاهی و تفریحی شگفت انگیز ، به یکی از مکان های گردشگری شهر تبدیل شده است . دبی برای عاشقان خرید مکانی ایده آل است و بسیاری از برندهای دنیا را در شهر میتوان دید از دیور ،ژیوانشی ،کلارک ، نایک و آدیداس گرفته تا برندهای کوچکتری همچون زارا و نکست که هر کدام انواع پوشاک روز دنیا را عرضه می کنند. دارد . به غیر از جشنواره‌ بزرگ خرید دبی که در سال چند نوبت برگزار می گردد ، تخفیفات ویژه ای را در ژانویه خواهید دید .

در ادامه این مطلب برخی از معروف ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید شهر را به شما معرفی خواهیم نمود .

دبی مال

معروف‌ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید تور دبی  دبی مال نام دارد و احتمالا حین بازدید از آن هوش از سرتان خواهد پرید . این مرکز خرید شهری در ابعاد کوچک است و با ورود به آن با دنیای رنگارنگ از فروشگاههای لوکس مواجه می شوید . از این فروشگاههای بزرگ و کوچک که بگذریم این مرکز خرید دارای رستورانها و فود کورت های متعددی است . همچنین این مرکز خرید یک زمین اسکیت روی یخ هم دارد که حتی اگر خودتان در این رشته مهارت ندارید باز بد نیست سری به آن بزنید و از تماشای نمایش اسکیت‌ سواری دیگران لذت ببرید .

به گزارش سفر باتو ، دبی مال امکانات تفریحی کم ندارد و در هر گوشه آن با شگفتی برخورد می کنید که نمونه بارز آن وجود بزرگترین آکواریوم خاورمیانه است . بازدید از آکواریوم دبی مال به خصوص برای کودکان شما بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود که بخشی از آن را میتوانید به صورت رایگان تماشا کنید . وجود سالن های متعدد سینما، زمین بازی کودکان ، بانک‌های مختلف و همچنین بزرگترین فواره ‌آبی دنیا تنها بخشی از جاذبه ‌های دیدنی در دبی مال است .

جالب است بدانید این مرکز خرید در سال ۲۰۱۲ میلادی شصت و پنج میلیون بازدیدکننده داشت ، و به همین خاطر اینجا پرطرفدارترین مرکز خرید دنیا نام گرفت .

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید بزرگ و زیبای ابن‌ بطوطه  از پرطرفدارترین مراکز خرید در این شهر است که برای گرامیداشت جغرافیدان و جهانگرد معروف عرب نام گذاری شده است ؛ مرکز خرید ابن بطوطه در واقع بازاری متشکل از شش تیمچه‌ است و معماری هر یک از آنها بر گرفته از که سبک معماری سرزمین‌هایی است که ابن بطوطه در طول حیات خود از آنها دیدن نموده است که به نام های تیمچه‌ مصر ، هند ، چین ، اندلس ، پارس و تونس می باشند .  جالب است بدانید هر یک از این تیمچه ‌ها به یک محصول خاص اختصاص یافته است؛ به طور مثال در تیمچه ‌هند آخرین پوشاک مد روز دنیا را خواهید دید که توسط برند های معروف عرضه شده اند و تیمچه‌ هند به عرضه محصولات ورزشی اختصاص یافته است . حین ورود به این مجموعه اطلاعاتی در مورد هریک از تیمچه ها به شما داده می گردد و با تهیه نقشه این مرکز خرید به راحتی میتوانید از بخشهای مختلف ان دیدن نمایید.  این مجموعه دارای فود کورت نیز هست  که در آن انواع های بین المللی نظیر غذا های هندی و چینی ، فست ‌فود و انواع کباب ‌ها را خواهید یافت.

مرکز خرید ابن بطوطه همچنین دارای زمین برای کودکان است که کید سیتی نام دارد و در آن بچه ها برای ساعتها به بازی و سرگرمی مشغول خواهند بود و شما با آرامش بیشتری به گشت و گذار مشغول می گردید . علاوه بر این وجود سالن های سینما به جذابیت بیشتر این مجموعه افزوده است .

مرکز خرید امارات

مرکز خرید بزرگ امارات دارای معماری بسیار زیبا و باشکوهی است که ورود به آن برای گردشگران جالب و دیدنی خواهد بود . این مرکز خرید وسیع بیش از ششصد و پنجاه برند بین‌المللی را در خود جای داده و در کنار آن دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی همچون فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای ، هایپر مارکت کارفور ، لوازم الکترونیک و لوازم خانگی است . این مجموعه همچنین دارای چندین سالن سینما، سالن سر پوشیده‌ اسکی ، بولینگ و بیلیارد ، و چندین استخر و مجموعه تفریحی و ورزشی است . از اینها گذشته مرکز خرید امارات دارای بیش از نود کافه و رستوران بین‌المللی نیز هست که انواع خوراک های بین المللی را با بهترین کیفیت عرضه می کنند .  در ضمن راهدسترسی به این مجموعه بسیار اسان است و متروی شهر در کنار همین مرکز خرید توقف می کند .

 

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.