خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها کیش

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين ها یکی از پر طرفدارترین مکان های تفریحی در این جزیره است که سالانه پذیرای میلیونها مسافر از سراسر ایران است . این مجموعه  مساحتي بالغ بر صد هكتار دارد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است .

 

دلفیناریوم یا همان پارک دلفینها از چند بخش مختلف تشکیل شده که به خاطر شهرت بیشتر حرکات نمایشی دلفین ها این نام بر روی آن گذارده شده است . باغ پرندگان ، تونل خزندگان ، آکواریوم آب شور ، کلاسیک شو ، رقص و شنای دلفین ها بخشهای مختلف در این مجموعه است که هر کدام به نوبه خود بسیار جذاب و سرگرم کننده اند. این مجموعه همه روزه از ساعت  15:30 الی 20:00 باز می باشد.

در آکواریوم آب شور این مجموعه در تور کیش با گونه های متنوعی از آبزیان آشنا خواهید شد و در آن پستانداران عظیم الجثاه ای همچون دلفين، شير دريايى ، گربه دريايى ، پنگوئن و … نگهداري مي گردد.

باغ پرندگان که معمولا در شروع بازدی خود از آن دیدن می کنید مجموعه ای وسیع و تماشایی است که در آن در حدود پنجاه و هفت گونه پرنده نگهداری می شود. معمولا برنامه های متنوع این مجموعه با اجرای شاد نمایش کلاسیک شو به پایان می رسد . این برنامه توسط تعدادی از هنرمندان که اغلب از شهر ها و جزایر اطراف هستند اجرا می شود .

تم پارک آبی اوشن

به گزارش سفر باتو ، پارک آبی اوشن کیش یکی از مکان های تفریحی در جزیره کیش است که از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نمود.  این مجموعه تفریحی بیش از پنج و نیم هکتار وسعت دارد و ظرفیت پذیرش سه هزار و سیصد نفر را دارد . تفریحات آبی این مجموعه بقدری مهیج و متنوئع است که دلیل الی مسافرت برخی مسافران به این جزیره شده است . این پارک آبی در فضایی رو باز  ساخته شده و دارای محیطی بسیار پاکیزه است و وسعت این پارک پنج هکتار است و ظرفیت گنجایش سه هزار نفر را دارد .

جالب است بدانید این مجموعه به گونه ای طراحی شده که برای استفاده بانوان ایده آل است و ساخت و ساز ساختمان های مرتفع در حریم اطراف آن غیر مجاز است . همچنین هواپیما ها نیز حق پرواز در حریم هوایی این مجموعه را ندارند.

پیش از ورود به این مجموعه می بایست نکاتی را رعایت کنید که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از :

ممنوعیت برای همراه داشتن هرگونه مواد غذایی، نوشیدنی و سیگار – ممنوعیت برای همراه داشتن

دستگاه های الکترونیکی نظیر ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ، ﺗﺒﻠﺖ و ﻟﻮازم ﺟﺎﻧﺒﯽ – ممنوعیت برای استفاده از زﯾﻮرآﻻت و ﻣﺎﯾﻮ های ﺳﮕﮏ دار – لازم است بدانید بانوان باردار، افراد مبتلا به مشکلات قلبی و ستون فقرات مجاز به استفاده از سرسره ها نیستند. ورود برای کودکان زیر سه سال یا قد کمتر از نود و دو سانتیمتر رایگان است. ورود کودک دختر به همراه پدر یا کودک پسر به همراه مادر ممنوع است.

این مجموعه شگفت انگیز به گونه ای طراحی شده که قابل استفاده برای تمام سنین است .

پارک آبی اوشن به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تفریحی مختلف و همچنین دارا بودن وسایل تفریحی متنوع در مدت نسبتا کوتاهی بخش زیادی از مسافران این جزیره را به خود جذب نموده است .

جالب است بدانید با خرید بلیط اینترنتی و یا تهیه بلیط از آژانس های گردشگری سرویس ایاب و ذهاب رایگان در اختیارتان قرار می گیرد .

سانس های پارک آبی اوشن متغیر هستند و بهتر است قبل از رزرو بلیط خود سری به وب سایت پارک آبی اوشن بزنید و از ساعات دقیق سانس های آقایان و بانوان مطلع گردید .

پارک آبی اوشن کیش مدرن ‌ترین تجهیزات بازی روز جهان را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد . و جالب است بدانید این مجموعه تفریحی توسط یک شرکت کانادایی با نام White Water West که سازنده و تأمین ‌کننده وسایل بازی در پارک آبی است ، طراحی و ساخته ‌شده است .

گفتنی است در این مجموعه تفریحی شگفت انگیز  بیش از چهارصد نفر پرسنل حرفه ‌ای و وظیفه شناس مشغول به کار هستند و شاید این دلایل دست به دست هم داد تا این مجموعه در کمتر از شش ماه پس از زمان افتتاح ، هشتاد هزار گردشگر را جذب نمود.

علاوه بر وجود امکانات تفریحی متنوع در پارک آبی اوشن ،خدمات رفاهی ارائه شده در این مجموعه رفاه حال مراجعین را در نظر گرفته و اینجا را به یکی از بهترین ها تبدیل نموده است که نمونه آن وجود چندین کافه و رستوران برای خدمات دهی است .

حین ورود به این مجموعه به مراجعان مچ‌ بند مغناطیسی داده می شود و آنها می توانند این مچ بند را شارژ نموده و به جای حمل پول از آن استفاده کنند. و در صورتیکه هزینه شما کمتر از مقدار شارژ مچ بند باشد در هنگام خروج مابقی مبلغ به شما برگردانده می شود.

 

 

 

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.