شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

شهرهای دیدنی روسیه

شهرهای دیدنی روسیه

روسیه کشوری پهناور با مناطق بسیار زیبا از نظر طبیعی است. این کشور سالانه میلیون‌ها توریست را به سوی خود جذب می‌کند. توریست‌ها به دلیل تاریخی بودن این کشور آنجا را دوست دارند و به نقاط دیدنی و بناهای تاریخی روسیه می‌روند. در روسیه جاذبه‌های گردشگری مدرن و خوبی وجود دارد و از نظر اقامتی در آنجا بسیار راحت خواهید بود. تور روسیه از تور‌هایی است که به علاقه مندان به هوای سرد و همچنین نقاط دیدنی تاریخی توصیه می‌شود. در روسیه می‌توان به رستوران‌های بسیار خوب روسی رفت و غذاهای خوشمزه آنجا را امتحان کرد. این کشور برای خرید هم بسیار عالی بوده و می‌توانید در مراکز خرید روسیه از برند‌های معروف خرید کنید. در روسیه شهر‌های زیادی برای سفر وجود دارد که هر کدام دارای جاذبه خاص خود هستند. در ادامه به معرفی شهرهای دیدنی روسیه می پردازیم و جاذبه‌های مختلف و خصوصیات این شهرها را به شما می‌گوییم، با ما همراه باشید.

شهر مسکو روسیه

پایتخت روسیه و از بزرگ‌ترین و پر جمعیت ترین شهرهای تور روسیه ارزان شهر مسکو است. این شهر دارای بناهای متعدد تاریخی بوده و میلیون‌ها توریست را همه ساله جذب خود می‌کند. این شهر محل دولت روسیه بوده و آنجا شامل کاخ کرملین که محل نشست‌‌های دولت است می‌شود. در مسکو می‌توانید به مراکز خرید مدرن رفته و از فروشگاه‌های برند‌های معروف غربی خرید کنید. این شهر دارای موزه‌های متعدد تاریخی و هنری است. بنا‌های دیدنی زیادی در مسکو وجود دارد که شامل کلیسا‌های دیدنی با معماری بسیار جالب می‌شوند. این شهر از شهرهای بزرگ دنیا از نظر جمعیت بوده و بیش از 11 میلیون نفر را درون خود جای داده است. هوای این شهر سرد بوده و بهتر است در فصول گرم سال به آنجا سفر کنید. از نقاط معروف شهر مسکو باید به میدان معروف سرخ اشاره کرد که تاریخی پر فراز و نشیب داشته و مراسم‌های مهمی در آنجا برگزار شده است. همچنین کلیسای جامع سنت باسیل دیگر نقطه دیدنی و جالب شهر مسکو است که از نماد‌های مهم این شهر هم به حساب می‌آید.

شهر سنت پترزبورگ روسیه

به گزارش سفر باتو ، دیگر شهر بزرگ و دیدنی روسیه شهر سن پترزبورگ است. آنجا نیز مانند مسکو شامل دیدنی‌های بسیار و بناهای تاریخی متعدد می‌شود. این شهر در زمان قدیم و حکومت تزارهای روسیه، پایتخت کشور روسیه بوده است. در این شهر می‌توانید از خیابان‌های زیبا با مراکز خرید متعدد بازدید کنید و ساختمان‌های زیبای آنجا را ملاحظه فرمایید. موزه‌های بسیار خوبی در این شهر قرار دارد که می‌توان به موزه ارمیتاژ اشاره کرد که یکی از بهترین موزه‌های دنیا از نظر اشیاء با ارزش و همینطور فضای دیدنی است. این شهر از نظر فرهنگی و هنری هم بسیار قابل توجه بوده و در آنجا سالن‌های بزرگ تئاتر و گالری‌های متعددی وجود دارد. تئاتر مارینسکی از سالن‌های تئاتر معروف این شهر بوده که طراحی بسیار زیبایی دارد. از دیگر دیدنی‌های جالب این شهر می‌توان به کلیسای جامع سن ایزاک اشاره کرد.

شهر کازان روسیه

از دیگر شهرهای دیدنی و توریستی روسیه می‌توان به شهر کازان اشاره کرد. در این شهر طبیعت زیبایی برای گشت و گذار وجود دارد و آب و هوای آنجا بسیار تمیز و خنک است. این شهر هم شامل نقاط دیدین و جاذبه‌های توریستی متعدد بوده و بنا‌های تاریخی مختلفی مانند کلیسا و کاخ‌های در آنجا وجود دارند. این شهر شامل مساجد زیبایی هم می‌شود که توریست‌ها آنها را نیز مشاهده می‌کنند. این شهر در محل  تلاقی دو رودخانه ولگا و قازانکا است. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به کاخ کرملین قازان اشاره کرد که در میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. این کاخ به دستور یکی از تزارهای روسیه به نام ایوان مخوف ساخته شده است. یکی از مسجد‌های بسیار زیبای دنیا به نام مسجد قل شریق نیز در این شهر است که به عنوان بزرگ‌ترین مسجد روسیه هم شناخته می‌شود. این مسجد مربوط به قرن 16 میلادی بوده و محلی مهم برای آموزش‌های دینی به حساب می‌آمده است.

شهر سوچی روسیه

شهر سوچی به دلیل المپیک زمستانی سال 2014 توسط بسیاری از مردم شناخته شد. این شهر با داشتن کوهستان‌های مختلف رشته کوه‌های قفقاز محلی عالی برای ورزش‌های زمستانی است. این شهر از نظر طبیعی بسیار زیبا بوده و شامل سواحل دریای سیاه است. این شهر جمعیتی ترک زبان داشته و بسیاری از اهالی آنجا ترک هستند. خیابان‌های این شهر بسیار زیبا بوده و پر از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف هستند. این شهر دارای 3 ناحیه بوده که به ناحیه مرکزی، ناححیه لازاروسکو و همچنین ناحیه ادلر تقسیم می‌گردد در میان این نواحی، سوچی مرکزی بخش پیشرفته‌تر و توریستی آنجا محسوب می‌شود. این شهر بر خلاف بسیاری از شهر‌های روسیه دارای آب و هوایی نیمه گرم و همینطور مرطوب بوده و می‌توان در فصول گرم سال حتی در آنجا به فعالیت‌های مختلف تفریحی آبی پرداخت. این شهر اروپایی با 148 کیلومتر طول از طویل‌ترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود. در این شهر می‌توانید به نقاط دیدنی مثل آکواریوم ورد دیسکاوری و همچنین موزه هنر سوچی بروید.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.