دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

طراحی سایت

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغیر شغل ها مردم نیاز های بیش تری به علم فناوری و کارهای کامپیوتری پیدا کرده اند . در این روز هایی که تقریبا همه افراد در تمامی سنین به اینترنت و تکنولوژی دسترسی دارند شغل های زیادی در در این زمینه به وجود آمده است . نیاز های اصلی حتی برای کارهای بسیار کوچکی مانند خرید از سوپرمارکت نیز امروزه با تکنولوژی امکان پذیر است . کافی است فقط شما دارای یک وسیله هوشمند و اینترنت باشید . این مسئله باعث شده است که افراد زیادی در این حوزه مشغول بشوند . امروزه از کوچک ترین کارها و تا بزرگ ترین شرکت ها به دنبال افرادی هستند که به خوبی از مسائل آی تی و کامپیوتر سردر می آورند . یکی از شغل هایی که می تواند حقوق خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد طراحی سایت است . تمامی شرکت ها و کارها امروزه سعی می کنند در کنار فعالیت های خود یک سایت اینترنتی نیز داشته باشند . این مسئله بسیار در پیشرفت کار و فروش و تبلیغ آن ها تاثیر گذار است . در ادامه بیش تر با طراحی سایت آشنا می شویم .با ما همراه باشید .

 

طراحی سایت :

 

ابتدا باید با طراحی سایت آشنا بشوید . همان طور که در قسمت بالا گفته شد طراحی سایت یکی از کارهای مهم و ارزشمند در حوزه کامپیوتر است . شما برای انجام این کار ابتدا باید مهارت های لازم را کسب کنید . برای به دست آوردن این مهارت ها شما نیازمند به تمریم هستید و اما ابتدا می توانید به صورت مجازی و یا با جستجو در اینترنت وراه های بسیار متعدد دیگر این کار را یادبگرید . این راهم بگوییم که یادگری و وقت گذاشتن برای طراحی سایت قطعا کار بیهوده ای نیست . شما مطمعن باشید ارک بتوانید به خوبی یک سایت طراحی کنید به یک فرد بیکار تبدیل نمی شوید . طراحی کردن سایت دارای مفاهیم وتاریخچه ای است که در ادامه به آن می پردازیم .

مفهوم طراحی سایت :

اگر بخواهیم به صورت روان و یا ساده طراحی سایت را توضیح بدهیم . می توان گفت طراحی سایت به معنی درست کردن و ساختن وب سایت است . طراحی سایت دارای یک زبان ویژه ای است که از فردی به نام برنرزلی ابداع شده است . این زبان با پیشرفت تکنولوژی و علم بسیار پیچیده تر و وسیع تر شده است . در واقع یادگیری زبان کدنویسی در مهارت طراحی سایت بسیار مهم و حیاتی است و خودش به یک شغل جدا تبدیل شده است . طراحی سایت از بخش های مختلفی از کارهای کامپیوتری ساخته شده است .مانند کارهای گرافیکیکدنویسی و

اولین سایت :

قطعا طراحی سایت نیز مانند هرچیز دیگری از یک جایی آغاز شده است . و دارای یک تاریخچه است . اولین سایتی که طراحی شده الان دارای سنی حدود 28 سال است . این به این منظور است که اولین سایت در 28 سال پیش توسط آقای تیم برنرزلی طراحی شده است . بنیان گذار طراحی سایت آقای برنرزلی می باشد که اولین وب سایت جهان را طراحی کرده است . این وب سایت دارای چنین نامی است ورلد واید وب .

طراحی سایت چه مراحلی دارد ؟

1 طراحی کردن وایر فریم :

این مرحله ابتدایی ترین مرحله برای طراحی سایت است . در این مرحله ابتدا شما باید ببینید برای چه کاری می خواهید سایت طراحی کنید و موضوع آن چیست ؟ کسب و کار و.. . شما باید یک تصویر و یک نمای کلی از سایت خودتان را طراحی کنید و به طور کلی برای ان یک نقشه بچینید . شما باید در این مرحله جایگاه عناصر گوناگون سایت خودتان را درست کنید . به این کار در طاحی سایت  وایر فریم می گویند .

2 زیبا سازی سایت :

این بخش تاثیر بسیار زیادی در جذب افراد برای بازدید از سایت شما دارد . شما باید ابتدا نوع کسب و کار خودتان را مشخص کنید . گرافیک و یا همان زیبا سازی سایت یعنی تزعین و قشنگ کردن و رنگ دادن به سایت . سایت بدون گرافیک و طراحی و زیباسازی  ارزش زیادی ندارد . شما با این کار با استفاده کردن از نرمافزار های مخصوص گرافیک مانن فتوشاپ و.. سایتتان را جذاب می کنید و به صورت خلاقانه آن را تزئین می کنید . همان طور که در ابتدای این بخش گفتیم باید در جریان نوع کار خودتان باشید تا طبق آن سایت را رنگ بندی کنید . گرافیست ها در بخش طراحی سایت دارای نقش موثری هستند . آن ها می توانند درجه ی کیفیت سایت را با مهارت و خلاقیت خودشان بسیار بالا ببرند . مهارت گرافیک می تواند یکی از مشاغلی باشد که طراحی سایت به خود به همراه دارد . بیش تر سایت های بزرگ دارای گرافیست های ماهر و زبر دست هستند .

3 کدنویسی :

 برنامه نویسی و یا همان کدنویسی پس از گرافیک و زیباازی سایت صورت می گیرد. شما باید به هدف سایت و نیاز مشتری خودتان توجه کنید سپس مطابق با ان برای سایت برنامه بنوسید تا مشخص شود برای چه کاری طراحی شده است . درواقع شما با این کار سایت خودتان را مدیریت می کنید . شما برای مدیریت بهتر می توانید از وردپرس  نیز استفاده کنید . برنامه نویسی خوب می تواند بسیار درجه سایت شما را ارتقا بدهد . این کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که نیازمند مهارت بالایی است .

4 شروع  سایت :

پس از گذراندن تمامی سه مرحله بالا شما باید سایت خودتا را در دسترس قرار بدهید . باید آن را در بخش های جهانی اینترنت در دسترس قرار بدهید . ابتدا باید برای آن یک هاست تهیه نمایید سپس یک نام دامنه خوب و مناسب برای سایت خود به وجود بیاورید تا بشود ان را در اینترنت جستجو کرد .

سئو سایت

طراحی وب سایت از دو بخش ساخته شده است که یک بخش بخش ظاهری سایت است و بخش دیگر بخش مدیریت و یا همان پایه و پشت پرده سایت است . برای اینکه بدانید چه وظایفی به عهده شما است باید ابتدا جایگاه خودتان را در هرکدام از این دوبخش بدانید . هر بخش دارای یک مسئولیت و مهارت است

طراحی فضای خانه

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.