آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

نگاهی به دنیای جذاب کوادکوپترها

خرید کوادکوپتر دوربین دار

بدون شک تاکنون پرواز یک مولتی روتور یا کوادکوپتر را در آسمان دیده‌اید و از خود پرسیده اید که کوادکوپتر چیست؟ کواد کوپتر (یا کوادروتور) یکی از زیرمجموعه‌های دسته بندی مولتی روتور هاست.مولتی روتور ربات پرنده ای است که همانطور که از نام آن پیداست از چندین موتور (به عنوان مثال از سه ، چهار،  شش یا  هشت موتور و .. ) تشکیل شده است. کوادکوپترها از چهار بازو،  چهار ملخ  و چهار موتور تشکیل شده اند و به همین دلیل آنها را اینگونه نام گذاری کرده اند، زیرا کواد به معنی چهار است.

تجربه پرواز با یک کوادکوپتر

قشنگ ترین تجربه ای که می توانید با خرید کوادکوپتر نصیب خود کنید، یادگیری و لمس خلبانی یک پرنده از راه دور است. اصطلاح پهپاد نیز از همین ویژگی نشات می گیرد، پهپاد در معنای لغوی یعنی پرنده هدایت پذیر از راه دور؛ که البته در اصطلاح رایج به غلط لفظ پهباد نیز گفته می شود. اما خرید کواد کوپتر نیازمند اطلاعات کلی در مورد این حوزه است. دو دسته بندی عمده در دنیای کوادکوپترها شامل کوادکوپتر بدون دوربین و کوادکوپتر دوربین دار است. کوادکوپتر بدون دوربین همانطور که از نام آن پیداست دارای قابلیت تصویربرداری نیست. در این پرنده ها شما با کلیت پرواز یک مولتی روتور از نوع کوادکوپتر در آسمان آشنا خواهید شد. مفاهیمی مانند خلبان خودکار، مد هدلس، نشست و برخاست تک دکمه و … از جمله کلمات کلیدی در دنیای پرواز پهپادها است که به خوبی با خرید کوادکوپتر بدون دوربین می توانید آن را به طور عملی تجربه کنید.

خرید کوادکوپتر دوربین دار

دسته بندی جذاب دیگر دسته ی کوادکوپتر دوربین دار است. حتما لفظ هلی شات را شنیده اید. هلی شات یا همان تصویربرداری هوایی تجربه ای است که با خرید کوادکوپتر دوربین دار می توانید آن را لمس کنید. در کواد کوپتر دوربین دار علاوه بر درک عملی مفاهیم پرواز، تصویربرداری هوایی را نیز از طریق دوربین کوادکوپتر تجربه خواهید کرد. اکثر پهپادهای این دسته علاوه بر قابلیت تصویربرداری هوایی دارای قابلیت ارسال زنده تصاویر نیز هستند. بنابراین می توانید با خرید کوادکوپتر دوربین دار کم کم با وارد دنیای حرفه ای هلی شات شوید. باید بدانید که مطالبی که تاکنون گفته شد در مورد  دسته بندی کوادکوپتر مبتدی صدق می کند. دسته ی کوادکوپتر حرفه ای معمولا شامل کواد کوپترهایی می شود که برای کارهای حرفه ای و نه تفریحی تهیه شده اند، مانند تصویربرداری هوایی از مجالس عروسی و غیره؛ که معمولا افراد آشنای این حوزه از پرنده های برند معروف DJI مانند سری مویک یا فانتوم بهره می گیرند؛ اما دسته ی کواد کوپتر مبتدی برای آغاز آشنایی و بیشتر برای تفریح طراحی و ساخته می شوند.

انتخاب صحیح یک کوادکوپتر دوربین دار

شما عزیزان می توانید در فروشگاه ایستگاه پرواز با تنوع بالایی از محصولات هر دسته بندی روبرو شوید. انتخاب اول در هر مسیری یک انتخاب مهم است. بنابراین استفاده از یک مشاوره ی تخصصی و حرفه ای باعث می شود تا با گامی محکم قدم در این حوزه ی تفریحی و در عین حال آموزنده بگذارید. اگر از جمله افرادی هستید که به پرواز و هدایت و خلبانی علاقه مند هستید، و در آغاز راه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کوادکوپتر بدون دوربین است. این مدل از پهپادها به دلیل عدم برخورداری از دوربین و کاربردهای مربوط به آن ارزان تر از انواع کواد کوپتر دوربیندار هستند. بنابراین اگر به توانایی خود در حوزه پرواز یک پرنده از راه دور خیلی مطمئن نیستید، بهتر است با خرید کوادکوپتر ارزان قدم در این مسیر فان و جذاب بگذارید.

اما اگر فکر می کنید توانایی یادگیری شما بالاست و می توانید با چندین بار پرواز دادن کواد کوپتر خود بر جهت دهی آن و ارسال فرامین دیگر مسلط شوید، خرید کوادکوپتر دوربین دار نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد، چراکه تنوع قیمت در این حوزه نیز بالا است، و شما عزیزان ایستگاه پرواز می توانید بسته به توان مالی خود از انواع کوادکوپتر ارزان تر تا قیمت های بیشتر انتخاب مناسب خود را داشته باشید. باز هم لازم به تاکید است که در تمام مراحل خرید می توانید از مشاورین تخصصی ما نیز کمک بگیرید و بهترین هلیشات بازار را به خود یا عزیزان خود تقدیم کنید.

 

خرید کوادکوپتر دوربین دار

 

 

ماشین کنترلی و هواپیمای مدل

در پایان این نکته را نیز در نظر بگیرید که دنیای محصولات رادیوکنترلی یا محصولات آرسی یک دنیای بسیط و بی انتهاست که ورود به آن از هر طریقی؛ چه خرید کواد کوپتر یا خرید ماشین کنترلی، خرید هواپیمای مدل و خرید هلیکوپتر کنترلی؛ که همگی از محصولات کنترلی ایستگاه پرواز نیز هستند؛ می تواند شما را به سمت انواع دیگر آن سوق دهد و کم کم شما را به یک حرفه ای در این حوزه تبدیل کند. نکته ی مهم محصولات کنترلی این است که در عین تفریح شما یک مهارت نیز یاد خواهید گرفت. مهارتی که از آن می توانید در رویدادهای ورزشی حوزه ی آرسی استفاده کنید.

 

خرید ماشین کنترلی

 

اگر این مطلب را می خوانید شک نکنید که ایستگاه پرواز می تواند بهترین انتخاب برای هدایت شما در این حوزه باشد. سری به سایت ایستگاه پرواز بزنید و شروع کنید.

منبع : سایت ایستگاه پرواز

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.