هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود نرم افزار MAGIX Video Pro X8 15.6.0.144 ویرایش حرفه ای فیلم

http://bia2software.ir/wp-content/uploads/2016/09/MAGIX-Video-bia2software.ir_-300x156.jpg

Magix Video Pro X با پیشرفت روز افزون رایانه ها و کشیده شدن آن به منازل و نفوذ هرچه بیشتر آن ها به زندگی اجتماعی و فردی افراد ، تقریبا تمامی اقشار جامعه کار با رایانه ها را تا حدودی قادر به انجام هستند. بچه ها بازی کردن را آموخته اند، دانش آموزان و دانشجویان برای انجام کارهای درسی خود از رایانه ها بهره می برند و بقیه افراد هم به نوعی در ارتباط با این ماشین ساخت بشر هستند. یکی از مواردی که امروزه کاربران زیادی درگیر آن هستند بحث استفاده حرفه ای و به نوعی استفاده از رایانه به عنوان شغل است.  همانطور که در اول این مطلب هم ذکر شد رایانه ها به همه جا قدم گذاشته اند. یکی از این موارد که به صورت کاملا حرفه ای از رایان ها و به خصوص نرم افزار ها بهره برده می شود استدیو های ویرایش صوت و تصویر است. بسیاری از کلیپ های صوتی و تصویری جذابی که در طول یک روز مشاهده می کنیم حاصل خلاقیت افرادی است که هم هنرمند بوده و هم اینکه استفاده از رایانه را برای انجام کارهای خود به صورت حرفه ای آموخته اند. استدیو های ویرایش تصاویر و افرادی که در آن ها مشغول به کار هستند همیشه از نرم افزارهای خاصی برای انجام کار ویرایش کمک می گیرند. ابزارهایی که با داشتن قابلیت های مناسب و کارآمد تدوینگران تصویر را یاری می کنند تا ذوق و سلیقه خود را به بهترین نحو ممکن پیاده نمایند. شرکت های بزرگ و معروفی هستند که نرم افزار های تدوین و ویرایش صوت و تصویر ارائه می کنند. Adobe ،Corel و Pinnaclesys از مشهور ترین آن ها هستند. اما نرم افزاری  وجود دارد که رغیبی بسیار قدرتمند برای تولیدات این شرکت ها به شمار می رود. این ابزار که Magix Video Pro X نام دارد با دارا بودن قابلیت های فراوان لذت یک تدوین حرفه ای را به کاربر و تدوینگر می دهد.
این نرم افزار با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با نرم افزار بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و … در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده راحت تر کاربر در نرم افزار تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک سیستم رایانه ای اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها  نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد. همه این قابلیت هایی که ذکر شد و در ذیل هم به  صورت کامل مشاهده خواهید نمود در جدیدترین نسخه از Magix Video Pro X گردهم آمده است و شما کاربر عزیز می توانید این ابزار را که بسیار هم گران قیمت است از سایت LxL به صورت رایگان دریافت نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Magix Video Pro X :
– محیط کاربری فوق العاده جذاب، حرفه ای و انعطاف پذیر
– استفاده از نهایت کیفیت در صوت و تصویر
– افکت ها و پلاگین ها متعدد و فوق العاده جذاب
– افکت های سه بعدی بسیار زیبا

 – استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در ویرایش و پردازش تصاویر
– امکان استفاده از تمامی قابلیت های لازم برای انجام اعمالی نظیر تغییر در رنگ، کیفیت، برش، کپی، چرخش و …
– توانایی جداسازی رنگ ها به صورت کاملا مشخص
– پردازش تصاویر بدون کاهش کارآیی سیستم در عین سرعت بالای نرم افزار
– Short Key  های متعدد برای افزایش سرعت عمل
– پشتیبانی از انواع لوح های فشرده
– پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج موجود صوتی و تصویری
– پشتیبانی از دوربین های فیلمبرداری موجود
– پشتیبانی از فرمت های  AVCHD ،  DV VHS ،  HDV
– قابلیت قردادن تصاویر بر روی فیلم ها با پشتیبانی از فرمت محبوب PSD
– قابلیت Import کردن از انواع دوربین ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل
– قابلیت Export کردن به فرمت ها
– قابلیت رایت برروی انواع لوح های فشرده
– توانایی ساخت فیلم های دی وی دی
– وجود Keyframe برای افزایش دقت در کار تدوین
– شناسایی و قابلیت ویرایش حرفه ای صداها
– قابلیت از بین بردن نویز های موحود در صوت ها
– پشتیبانی از صداهای حرفه ای و با کیفیت فوق العاده Dolby Digital
– قابلیت خروجی گرفتن برای انواع موبایل با فرمت های MPEG-4/H.264/3GP با اعمال کیفیت فوق العاده بالا
– قابلیت آپلود مستقیم بر روی سایت های نظیر Youtube
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

– و …

 

طريقه فعالسازي : پس از نصب نرم افزار فايل موجود در پوشه کیجن را اجرا کرده و از گزینه های موجود MAGIX Video Pro X2 را از منوی کشویی انتخاب کنید. پس از اجراي نرم افزار از گزينه Register براي فعالسازي نرم افزار اقدام كنيد. در قسمت اول Serial Number را از داخل کیجن کپی کرده و وارد قسمت مورد نظر در نرم افزار كنيد. در قسمت بعدي لازم است كه يك ايميل قرار دهيد.( آدرس ايميل مهم نيست ) سپس از منوي سمت چپ پائين برروي Activate program by post/fax كليك كنيد ، سپس برروی Activation Code کلیک کرده و در قسمت مورد نظر سریال نامبر موجود در کیجن در قسمت Activation Code را در نرم افزار وارد کنید و برروی Unlock کلیک کنید تا نرم افزار کرک شود.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.