هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

FeedDemon 4.5.0.0 Final سیاحت سریع و ساده در جهان اطلاعات با پیك موتوری

FeedDemon

FeedDemon

آيا از مراجعه روزانه خود به وب سايت ها خسته شده ايد؟
آيا تا بحال پيش آمده كه طبق واجبات روزانه به وب سايت مورد علاقه خود جهت دريافت اطلاعات جديد مراجعه نموده و پس از گذشت مدت زماني نه چندان كم شاهد مطالب قديمي و صفحات آپديت نشده آن باشيد؟
FeedDemon شما را تنها در چند دقيقه قادر ميسازد به اطلاعات صدها پايگاه مورد علاقه خود دسترسي پيدا كرده و به مطالعه راحت آن ها بپردازيد. با استفاده از اين نرم افزار ديگر نيازي به مراجعه تك تك, وب سايت ها نبوده و تنها با چند كليك به تيتر و مختصري از جديدترين مطالب منتشر شده در آنها دسترسي خواهيد داشت؟!
FeedDemon نرم افزاريست كه با استفاده از استانداردهاي RSS و Atom و با پشتيباني از زبان XML به اطلاعات جديد وب سايت ها دست يافته وآنها را به راحتي  و بسرعت استخراج و به نمايش ميگذارد؟! بي شك اين نرم افزار بيشترين كاربرد را در ميان كاربراني كه از خطوط كم سرعت اينترنتي استفاده ميكنند داشته و براي اكثر ايرانيان و كشورهاي مشابه واقعا غنيمت است. شما ميتوانيد آدرس وب سايت هاي مورد علاقه خود را كه از پروتكل هاي فوق پشتيباني ميكنند,در گروههاي مختلف موضوعي به صورت تفكيك شده ليست كرده و همزمان با ورود به اينترنت به كليه اطلاعات جديد آنها دسترسي پيدا كنيد.
مهمترين مزيت اين نرم افزار استخراج اطلاعات جديد وب سايت ها بصورت متن ميباشد كه همين امر موجب افزايش سرعت شما در مرور وب ودر نتيجه صرفه جويي در وقت و هزينه ميباشد.اين نرم افزار كليه اخبار و اطلاعات جديد را بادرج زمان و جزئيات انتشار مطالب به نمايش گذاشته و لينك صفحه كامل جهت بازديد كلي از وب سايت مربوطه به همراه عكسها و كليه متعلقات آن را به كاربر نمايش ميدهد كه در صورت كليك بروي آن صفحه مورد نظر توسط مرورگر همين برنامه اجرا ميشود.
اين برنامه توسط استاندارد هاي RSS / Atom تغذيه ميشود واز آن ميتوان براي كليه سايتهايي كه از اين استاندارد ها پشتيباني ميكنند استفاده نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FeedDemon  Final :
– قدرتمند,ساده و قابل استفاده براي كليه كاربران مبتدي و حرفه اي.
– پشتيباني از Unicode و زبان فارسي!
– ذخيره اخبار مورد علاقه شما در News Bins يا صندوق اخبار, جهت استفاده و بررسي آنها در مراجعات بعدي.
– انظمام بخشيدن به اخبار و امكان جستجو در RSS هاي محبوب.
– امكان Backup گیری از کلیه اطلاعات,با استفاده از Imports و Exports داده ها با پسوند OPML. و همچنين Exports با پسوند RSS.(قابل استفاده براي ويندوزهاي بعدي)
– تفكيك مطالب خوانده شده از خوانده نشده ها با نمايش آيكون هاي مختلف.
– امكان مرور صفحات وب با استفاده از مرورگرتعبيه شده در برنامه FeedDemon.
– پشتيباني از كليه ورژن هاي SSL و Atom 0.3.
– سازگار با كليه وبلاگ ها بخصوص با سيستم MT.
– شامل وب سايت هاي مختلف در آلبوم ها و دسته هاي تفكيك شده.
– و…

چگونگي اضافه نمودن وب سايت هاي مورد علاقه شما به ليست وب سايت هاي FeedDemon :
به عنوان مثال براي چك كردن روزانه مطالب جديد در وب سايت lxl  به شرح مراحل ADD كردن آن ميپردازيم…
– پس از اتصال به اينترنت برنامه FeedDemon را اجرا نموده و از منوي File گزينه New و سپس New Channel را انتخاب كنيد.
– در پنجره باز شده بدون ايجاد تغييرات بروي كليد Next كليك كنيد.
– در پنجره بعدي آدرس http://feeds.feedburner.com/lxl/XML  را وارد نموده و بروي كليد Next كليك كنيد.
– حال برنامه به جستجو و پردازش آدرس وارد شده پرداخته و پس از اطمينان از صحت آن , از شما ميخواهد كه اين وب سايت را در يكي از گروههاي تفكيك شده موضوعي قرار دهيد. پس از انتخاب گروه مورد نظر بروي كليد Next كليك كرده وسپس كليد Finish را بزنيد. – حال از منوي سمت چپ برنامه گروه مورد نظر خود را انتخاب كنيد تا برنامه به استخراج اطلاعات آنها بپردازد.در صورتي كه قصد بازيابي اطلاعات وب سايت خاصي را داريد از ليست سمت چپ بروي وب سايت مورد نظر راست كليك نموده و سپس بروي گزينه Update Channel كليك نمائيد.پس از بروز رساني اطلاعات وب سايت مذكور, مطالب جديد در فرم سمت راست در قسمت بالاي برنامه بصورت دسته بندي روزانه ليست ميشوند.ضمنا مقابل هر وب سايت در داخل پرانتز تعداد مطالب خوانده نشده به نمايش گذاشته ميشود.

نكته: جهت اضافه نمودن هر يك از وبلاگ هايي كه از سيستم MT استفاده نموده اند , استفاده از روش فوق امكان پذير است با اين تفاوت كه در وارد نمودن آدرس, اسم وبلاگ مورد نظر خود را جايگزين  lxl ميكنيد.
– در مورد وب سايت هاي ديگر نيز در صورت پشتيباني , ميتوانيد آدرس RSS آنها را پيدا و در برنامه ثبت كنيد.( معمولا اين آدرس ها توسط سايت ها ذكر ميشود )

 


0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.