ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

محافظت كامل در برابر سرقت اطلاعات هويتي با Zemana Anti Logger v1.9.2.164

http://dl.lxl.ir/92/6/18/Zemana%20AntiLogger%20v1.9.3.500-www.lxl.ir.jpg

نرم افزار Zemana AntiLogger كه امروز قصد معرفي آن را داريم يك برنامه قدرتمند جهت بالا بردن امنيت سيستم شما در مقابل حملات و تهديدات مختلف مي باشد. Zemana AntiLogger نسخه جديد، بهترين و قدرتمندترين راه براي حفاظت از سيستم شما در برابر حملات مخرب است .اين برنامه هيچ تكيه اي بر بروزرساني نسخه ويروسها و اسكن فايلها به روش سنتي توسط آنتي ويروس ها ندارد. فناوري منحصر به فرد اين برنامه به گونه اي است كه وقتي اجرا مي شود هر گونه مخربي را از روي سيستم شما حذف و فعاليت آن را تعطيل مي كند قبل از اينكه اجازه بدهد تا  اطلاعات هويتي شما سرقت شود و يا صدمه اي ببيند.
ايمن تر با Zemana AntiLogger
شما به وسيله نرم افزار امنيتي Zemana AntiLogger مي توانيد كليه فعاليتهاي اينترنتي و بخصوص فعاليتهاي بانكي و معاملات خود را با خاطري كاملا آسوده انجام دهيد. شما مي توانيد با برنامه هاي شبيه سازي شده جهت تست امنيت سيستم ميزان امنيت سيستم خود را چك كنيد و بفهميد كه تا چه اندازه سيستم شما امن است و اطلاعات هويتي شما در امان است.آيا واقعا برنامه هاي آنتي ويروس شما را بطور كامل از برنامه هاي مخرب حفظ كرده اند؟ شما با استفاده از Zemana AntiLogger مي توانيد امنيت سيستم خودتان را چندين برابر كنيد.
سريعتر!
عملكرد Zemana AntiLogger با عملكرد برنامه هاي آنتي ويروس متفاوت است.هيچ گونه كندي در سرعت شما ايجاد نخواهد كرد و برخلاف وابسته بودن برنامه هاي آنتي ويروس براي بروز رساني نسخه هاي جديد ويروس ها و اسكن سنتي فايلها اين برنامه بر هيچ يك از موارد تكيه ندارد و به همين دليل از سرعت و عملكرد بالائي برخوردار است.
سازگاري!
Zemana AntiLogger داراي بالاترين سازگاري بوده. اين برنامه در آزمون جامع شناسائي تداخل با برنامه هاي امنيتي  به عنوان يك محصول برتر شناخته شده و هيچ تداخلي با برنامه هاي آنتي ويروس ندارد. شما مي توانيد از Zemana AntiLogger seamlessly به عنوان يك لايه اضافه امنيتي استفاده كنيد. اين برنامه تقريبا با تمامي برنامه هاي ضد ويروس و فايروال ها سازگار است.
من در حال حاضر نرم افزار آنتي ويروس و Antispyware، پس چرا من بايد از AntiLogger استفاده كنم؟
Zemana AntiLogger به عنوان آنتي ويروس يا antispyware طراحي نشده بلكه جهت تشخيص تهديدات جدي امنيتي كه هنوز توسط سيستم هاي آنتي ويروس به  طور جدي آنها پرداخته نشده طراحي شده است بنابراين نبايد آن را با برنامه هاي آنتي ويروس اشتباه گرفت بلكه اين برنامه يك مكمل امنيتي براي سيستم شما مي باشد. Zemana AntiLogger بطور چشمگيري با محصولا مشابه كه فقط براي شناسائي ويروس در نگاه اول سيستم شما را چك مي كنند متفاوت است.در بازشدن پنجره هائي كه گاهي مواقع مدت زيادي به طول مي انجامد معمولا بدافزارها در حال حمله و صدمه زدن به سيستم شما هستند كه Zemana AntiLogger اين حملات را قبل از آسيب رساندن به سيسام شما دفع مي كند. اين حملات حتي در زماني كه شما بر روي سيستم خود آنتي ويروس و Antispyware نيز داشته باشيد اتفاق خواهد افتاد. Zemana AntiLogger يك لايه امنيتي اضافه را برروي سيستم شما پياده سازي مي كند كه شما را در مقابل كليه نرم افزارهاي مخرب محافظت مي كند.
آيا HTTPS/SSL بانكهاي اينترنتي به اندازه كافي امن است؟
اكثريت قريب با اتفاق معاملات مالي و فعاليتهاي بانكي اينترنتي در سايتهاي با اصطلاح امن انجام مي شود كه آدرس آنها به جاي شروع با HTTP:// با HTTPS:// شروع مي شود ولي آيا اين سايتها ايمن هستند و از اطلاعات شخصي و محرمانه شما محافظت مي كنند؟اين سايتها از اطلاعات محرمانه شما كه در اينترنت وارد مي شود محافظت مي كند ولي اطلاعاتي كه بر روي كامپيوتر شما وارد مي شود را هيچ امنيتي براي آن نيست.امروزه نرم افزارهاي مخرب با استفاده از اين اطلاعات وارد شده بر روي كامپيوتر شما و با استفاده از تروجان ها اطلاعات هويتي شما را براي افراد دزد و سودجو به سرقت مي برند  و آنها مي توانند به راحتي به اطلاعات بانكي و مالي شما دسترسي پيدا كنند. Zemana AntiLogger وظيفه اش حفاظت و جلوگيري از سرقت اطلاعات محرمانه شما توسط تروجان ها مي باشد. با استفاده از نرم افزار Zemana AntiLogger مي توانيد بدون هيچگونه فكري به برنامه هاي مخرب با خيالي آسوده به فعاليتهاي بانكي و معاملات خود بپردازيد.سع كنيد با استفاده از برنامه هاي شبيه سازي شده جهت تست امنيت سيستم،ميزان امنيت سيستم خود را چك كنيد و ببينيد كه نا چه حد سيستم شما امن است و تا چه حد مي توانيد با Zemana AntiLogger آن را امن تر كنيد.
همين حالا هكرها را با Zemana AntiLogger متوقف كنيد!

قابليتهاي كليدي نرم افزار Zemana Anti Logger v1.9.2.164:
– بدون نياز به شناسائي امضاي جديد ويروس
بدون نياز به دانستن و يا تشخيص امضاء مخرب ها
– بدون نیاز به انتظار برای به روز رسانی از آزمایشگاه ویروس
– بدون نیاز به اسکن فایل
– جلوگیری از سرقت اطلاعات از طریق ارتباط امن (HTTPS / SSL)
– بدون پائين آوردن سرعت كامپيوتر شما
– نصب و استفاده راحت
– به نحو احسن اجرا مي شود و برخلاف محصولات مشابه كه نياز به پردازش و حافظه زيادي دارند،Zemana AntiLogger عملا نيازش صفر است.
حفاظت از اطلاعات شما در ایمیل ها و سرویس های پیام فوری
حفاظت از نام لیست کلیدهای فشرده شده برای رمز عبور
– حفاظت از تمامی تصاویر روی صفحه نمایش
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
– و ...

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-..-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل   click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :19   mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.