نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

Spybot Search & Destroy v2.4.41 جستجو و نابودسازی جاسوس افزارها

Spybot – Search & Destroy نرم افزار جستجوگر و نابودگر اسپای بات (Spybot Search & Destroy)، برای پیدا کردن و حذف انواع مختلفی از بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها استفاده می شود. علاوه بر این مرورگرهای اینترنت را نسبت به آلودگی با بدافزارهای شناخته شده، ایمن می کند. نصب و آپدیت (به روز رسانی) اسپای بات رایگان بوده و در تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا است.اسپای بات (Spybot Search & Destroy) یک نرم افزار شناخته شده و مطمئن برای مقابله با بدافزارها، جاسوس افزارها و تبلیغ افزارها است. اين برنامه مي تواند انواع مختلف جاسوسها را در سيستم شما شناخته و حذف نمايد. جاسوسها، تهديدات نسبتاً ناشناخته اي هستند كه برنامه هاي ضد ويروس هنوز آنها را تحت پوشش بازدارندگي خود ندارند. اگر در اينترنت اكسپلورر خود ، ميله ابزاري را مشاهده نموديد كه بدون دخالت شما نصب شده باشد، اگر مرورگر شما دچار انقطعا كاري مي گردد و يا اگر صفحه آغازين مرورگر شما بدون اطلاعتان تغيير يابد، پس حتماً سيستمتان شما آلوده به جاسوس شده است. اما حتي اگر هيچيك از اين حالتها را نيز مشاهده ننمائيد، باز هم امكان اينكه آلودگي به جاسوسها پديد آمده باشد نيز وجود دارد. چرا كه ، جاسوسهاي نافذ ديگري دائم در تلاش هستند كه رفتار وبگردي شما را رديابي نموده ، نموداري از نحوة بازاريابي بر روي شما را به شركتهاي تبليغاتي بفروشند.جاسوس چيست ؟ به عبارت ساده ، جاسوسها نرم افزارهائي هستند كه اطلاعات قابل تشخيص فردي را از كامپيوتر شما به جائي در اينترنت ارسال مي نمايند بدون اينكه شما از اينكار آنها خبري داشته باشيد .اين برنامه ها از نوعي نيستند كه خودتان اقدام به نصب آنها نمائيد . بلكه افزودنيهائي كوچك هستند كه گاهاً قادر به جلوگيري از نصب آنان در حين نصب نرم افزاري ديگر هستيد. در بيشتر موارد متون تعيين شرايط كاربري ، مطالبي را مربوط به حفظ حق انحصار شما ابراز مي دارند . ولي معمولاً كاربران اين متون را كاملاً مطالعه نمي كنند و هرگز متوجه نمي شوند كه نرم افزار مربوطه جاسوسهائي را بهمراه خود وارد سيستم مي نمايند . نوع ديگر اين برنامه ها با تهديدات كمتر ، تبيلغات ( Adware ) مي باشد . اين دسته شبيه جاسوسها مي باشد اما اطلاعاتي را از سيستم شما به جائي ارسال نمي نمايد. حداقل گردآورندة اطلاعات آن برنامه قول عدم انتشار اطلاعات را مي دهد. در مقابل اين خصوصيت نسبتاً مناسب، انبوه اطلاعات كاربري در يكجا جمع مي شود . همچنين، از آنجائيكه جاسوسها سيستم شما را با هدفي مشخص براي ديگري مورد دسترس قرار مي دهند و ارائه دهندة تبليغاتي متناسب با رفتار شما هستند، معمولاً تبليغات از اثرات جانبي جاسوسها مي باشند. نوع ديگري از برنامه هاي اينچنيني كه در طبقه بندي جاسوسها جاي كمي گيرند، كوكي هاي رهگير هستند. كوكي ها در سرتاسر اينترنت و در اماكن مفيد و كم فايده كاربرد دارند. شركتهاي تبليغاتي عموماً كوكي ها را در جاهائي ذخيره مي كنند كه مرورگر شما بنرها را از آنها بارگيري مي نمايند. در آن حالت اگر آن كوكي دربردارندة يك راهنما ( GUIDE ) باشد، آن شركت متوجه هر مي شود كه شما از چه سايتهائي ديگر كه داراي تبليغات آنها مي باشد ديدن كرده ايد.
تبلیغ افزار: یک معادل پیشنهادی برای کلمه انگلیسی Adware (Advertising-supported software) است و به هر نرم افزاری که پیام های تبلیغاتی در کامپیوتر نمایش دهد، گفته می شود. بعضی از تبلیغ افزارها عملکردی مشابه جاسوس افزار دارند و امنیت سیستم را به خطر می اندازند. علاوه بر این بسیار از تبلیغ افزار ها سبب کند شدن سیستم عامل کامپیوتر شما شده و از منابع سیستمی شما بدون اطلاع و اجازه استفاده می کنند.
بدافزار: به هر نرم افزاری که بدون اجازه، قصد آسیب رسانی یا کنترل عملکرد کامپیوتر را دارد، گفته می شود. برای مثال کرم ها و تروجان ها جزو این گروه هستند.
جاسوس افزار: برنامه ای است که وظیفه جمع آوری اطلاعات خصوصی (مثلا رمزهای عبور) و عادت های اینترنتی (مثلاً تاریخچه سایت هایی که رفته اید)، نگه داری و فرستادن آنها به سازنده نرم افزار را دارد. جاسوس افزارها نیز مانند بدافزارها به صورت مخفی و دائمی در سیستم عامل آلوده شده، در حال اجرا (Run) هستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spybot – Search & Destroy  :
– شناسایی جدید ترین نرم افزارهاي جاسوسي، تروجان ها و در کل فایل های مخرب
– اسكن مداوم سيستم براي شناسايي فايل هاي مخرب
– عدم كاهش كارآيي سيستم
– سرعت و قدرت بالا در شناسايي فايل هاي مخرب
– بسته های به روز رسانی کم حجم و ب هروز رسانی سریع به صورت آنلاین
– توانایی شناسایی ایمیل های مخرب
– شناسایی کرم های مخرب اینترنتی در سيستم و شبكه
– شناسایی جاسوس ابزارها پاك سازی، قرنطینه و حذف آنها
– جديدترين تكنولوژي ها در مقابله با فايل هاي مخرب
– پشتيباني كامل از زبان شيرين فارسي با راهنماي استفاده كاملا فارسي
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
– و …

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.