افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

طراحي و ساخت آيكونهاي حرفه اي با Axialis IconWorkshop v6.50

 

شاید شما هم از آندسته از کاربرانی باشید که با دیدن Icon های زیبای ویندوز XP یا Vista بخواهید برای 1 بار هم که شده خودتان Icon های مورد علاقه تان را طراحی کنید و یا تغییراتی در Icon های موجود بدهید. Axialis IconWorkshop نرم افزاری حرفه ای، قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت، ویرایش و تبدیل Icon های Windows، Macintosh و Linux.
این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و گسترده توانایی ساخت Icon هایی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن مقدور می سازد. کار با این نرم افزار و ابزار هایش به اندازه ای ساده می باشد که حتی با کنار هم چیدن چند عکس و Icon می توان Icon های زیبایی تولید کرد.

قابليتهاي كليدي نرم افزارAxialis IconWorkshop v6.50:
– Create quality icons for Windows and Mac OS:
IconWorkshop اولین نرم افزار ویرایشگر Icon ها می باشد که توانایی ساخت Icon های سیستم عامل های Windows و Macintosh با اندازه 256×256 را دارا می باشد. همانطور که میدانید Icon های سیستم عامل Windows xp با نسخه های قدیمی این سیستم عامل در شفافیت و سایه گذاری تفاوت زیادی دارند. به وسیله این نرم افزار حتی قادر خواهید بود Icon هایی به فرم ویندوز Xp و یا حتی Vista با فرمت 256×256 PNG-compressed طراحی کنید.

– Create attractive icons using Image Objects:
این نرم افزار شامل یک مجموعه Image Objects می باشد که این مجموعه شامل 150 Object می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که با Drag & Drop و ترکیب آنها با هم و حتی بدون رسم 1 پیکسل Icon هایی با افکت های بسیار زیبا تولید کنند. آموزش کامل استفاده از این قابلیت در خود نرم افزار موجود می باشد و برای دانلود مجموعه های بیشتر Image Objects به این آدرس بروید.

– Convert icons between Macintosh and Windows:
Icon های Mac OS به نظر زیبا تر هستند. و شاید کاربرانی بخواهند در محیط ویندوز و یا برنامه هایی که خودشان میسازند از Icon های Mac OS استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند Icon های این دو سیستم عامل را با بالاترین سرعت ممکن به هم تبدیل کنند.

– Automatically create icons from images:
هر چقدر هم که از یک نرم افزار حرفه ای استفاده کنید و به آن مسلط باشید، گاهی اوقات ساخت Icon از روی تصاویر بسیار ساده تر خواهد بود و طرح های زیباتری نیز تولید خواهد شد. به وسیله این نرم افزار می توانید File های تصویری با Format های PSD, PNG, BMP, JPEG, GIF و … را به محیط نرم افزار وارد کرده و تنها با یک کلیک به Icon تبدیل کنید.

– Export icons to images to illustrate your applications:
اگر برنامه های را خودتان ساخته اید و می توانید از Icon هایی که به وسیله این نرم افزار ساخته می شوند برای زیباتر کردن ظاهر برنامه خود استفاده کنید. برای مثال : استفاده از Icon های ساخته شده به وسیله این نرم افزار در ساخت نوار ابزار های زیبا.

– Compatible with graphic industry standards:
استفاده از پلاگین برای وارد کردن مستقیم تصاویر چند لایه ای PSD که به وسیله نرم افزار Photoshop ایجاد شده اند و ساختن Icon های زیبا در سایز ها و کیفیت های مختلف از آنها. همچنین می توانید Icon های ایجاد شده به وسیله این نرم افزار را مستقیما به برنامه های Photoshop و Paint Shop Pro برای ایجاد تغییرات بیشتر انتقال دهید.

– Batch Procedures:
انجام عملیات به صورت همزمان بر روی تعداد بسیاری از File ها. برای مثال می توانید به طور همزمان از روی دسته ای از عکس ها Icon بسیازید و یا تعدادی از Icon های سیستم عامل های Windows و Macintosh را به هم تبدیل کنید.

– Librarian & Explorer with previews:
دارای بایگانی بسیار قوی و پیشرفته برای مدیریت راحت و سریع Icon ها. به وسیله این قابلیت در حین انجام طراحی می توانید Icon های ایجاد شده را به سرعت ذخیره و یا بازخوانی کنید. دارای جستجو کننده ای بسیار قوی برای جستجوی سریع سطح دیسک برای پیدا کردن File های تصویری و Icon ها. با قابلیت نمایش عکس ها به صورت thumbnail
– توانایی باز کردن File های اجرایی (مانند: exe، dll و …) و تعویض Icon های جاسازی شده در آنها
– دارای پنجره ای شناور با ابعاد 128×128 و 256×256 برای نمایش Icon های طراحی شده
– پشتیبانی کامل از Drag & Drop در تمام قسمت های نرم افزار
– پشتیبانی کامل از Format تصاویر Jpeg 2000 و GIF
– قابلیت تغییر ظاهر نرم افزار
و …

 

برچسب ها
0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.