خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

OnOne FocalPoint v2.0.1 بالا بردن وضوح بخشی از تصاویر با پلاگین

 

یکی از مفیدترین پلاگین هایی که تا به حال از سوی OnOne ارائه شده است FocalPoint نام دارد. پلاگینی جالب و بسیار مفید که برای طراحان و عکسان حرفه ای می تواند فوق العاده کاربردی باشد. عملکرد این پلاگین بسیار جالب است. وقتی بخواهیم قسمتی را تصویر را واضح تر نشان داده یا به عبارت دیگر بخشی از تصویر را از بقیه تصویر متمایز کنیم می توانیم از این ابزار بهره بگیریم. به راحتی می توان با این پلاگین یک تصویر را طوری ویرایش کرد که برای نمونه عکس فردی که در یک باغ زیبا گرفته شده بسیار جذاب تر جلوه دهد به طوری که تصاویر باغ پس زمینه کمی تار شده و تصویر فردی که در این باغ ایستاده کمی واضح تر خواهد شد ؛ به این ترتیب تصاویر شخص کاملا متمایز خواهد شد. البته از این تکنیک در تصویر برداری ها و همچنین عکسبرداری ها هم می توان استفاده کرد اما گاهی عکس هایی هستند که باید به این شکل ویرایش شوند و FocalPoint می تواند بسیار کار را ساده کند.

این محصول OnOne هم که مانند بقیه پلاگین ها دارای منو و واسط کاربری اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ می باشد به راحتی قابل اجرا و استفاده بوده و کاربران مبتدی هم می تواند با کمی حوصله و سلیقه و تنظیم گزینه های مختلف به تصویری جذاب تر از عکس اصلی دست پیدا کنند. امکانات جدیدی که به این نسخه از پلاگین اضافه شده علاوه بر این که کار را ساده تر می کند به کیفیت و زیباتر شدن خروجی هم کمک زیادی می نماید. به راحتی می توان نور و کنتراست را طوری کم و زیاد کرد که بخشی از تصویر به صورت محو شده در آید و بخش دیگر کاملا وضوح داشته باشد و به این ترتیب خروجی فوق العاده جالب تر خواهد شد. این پلاگین هم مانند دیگر پلاگین ها حداقل به دوگیگابایت حافظه رم ، 256 مگابایت حافظه گرافیکی و یک نسخه از نرم افزار فتوشاپ که حداقل آن CS2 است نیاز دارد.

قابلیت های کلیدی پلاگین OnOne FocalPoint  :

– نصب سریع و راحت پلاگین

– منوی اختصاصی در نرم افزار فتوشاپ

– سهولت در استفاده و اعمال تنظیمات به سادگی

– قابلیت تغییر در نور و کنتراست تصاویر برای بخش های خاص آن

– قابلیت تار نمودن یا بالابردن وضوح بخشی از تصاویر

– استفاده از الگوریتمی جدید در اعمال وضوح

– سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ

– سازگار با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

– و …

طريقه فعالسازي : پس از نصب پلاگین لازم است فایل موجود در پوشه کرک را که RedT.dll نام دارد در محل نصب پلاگین کپی کنید. سپس به محل نصب پلاگین رفته و فایل License Manager را اجرا کنید.(این فایل به صورت معمولی در پوشه

C:\Program Files\onOne Software\FocalPoint 2 قرار دارد) سپس با گشودن کیجن و کپی سریال نامبر در تب دوم یعنی Phone/Email License پلاگین را به صورت کامل فعال کنید.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.