هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

Sony Photo Go v1.0 Build 123 مدیریت تصاویر با نرم افزار جدید

 

Sony Photo Go مدیریت تصاویر کاری است که تقریبا همه ما کاربران با آن سروکار داریم و چه بهتر که با استفاده از نرم افزارهایی همچون Sony Photo Go به صورت حرفه ای تر کار مدیریت را انجام دهیم. این نرم افزار مدیریت تصاویر که نسخه اول آن به تازگی منتشر شده امکانات متعددی هم برای مدیریت و هم برای انتشار ، ویرایش و افکت گذاری تصاویر دارد و به همین دلیل هم می تواند فوق العاده مناسب برای تمامی کاربران باشد. این نرم افزار ساده که از واسط کاربری بسیار معمولی و ساده ای هم بهره می برد به راحتی قابل نصب و استفاده بوده و حتی مبتدی ترین کاربران هم می توانند از آن بهره مند شوند.
Sony Photo Go قابلیت های جالبی نظیر جست و جوی سریع میان هزاران عکس ، امکان جدا نمودن عکس های خاص برای مشاهده و یافتن سریعتر آن ها ، قابلیت قرار دادن افکت های جذاب برروی تصاویر ، امکان ویرایش تصاویر با امکانات ساده موجود در نرم افزار و در نهایت امکان به اشتراک گذاری سریع و راحت تصاویر در محیط های مختلف بخش های اصلی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. امکان هماهنگی با انواع دوربین های دیجیتالی یا سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل به همراه سازگاری با اکثر فرمت های رایج در تصاویر و همچنین فایل های چند رسانه ای صوتی و تصویری از دیگر قابلیت های کلیدی هستند که در این نرم افزار تعریف شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Photo Go   :
– سازگار با فرمت های رایج در تصاویر
– سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
– امکان هماهنگی با انواع حافظه ها و لوح های فشرده
– امکان جست و جو با استفاده از فیلتر های مختلف
– امکان نمایش تصاویر به صورت اسلایدشو
– قابلیت ویرایش تصاویر با امکان ساده موجود در نرم افزار
– واسط کاربری ساده نرم افزار
– استفاده راحت از نرم افزار
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
– و …

طريقه فعالسازي :  برای کرک کردن می بایست موارد ذیل را دقیقا مطابق آنچه گفته شده انجام دهید.
پس از دانلود و نصب نرم افزار فایل Keygen.exe موجود در فولدر Keygen را اجرا کنید و از گزینه های موجود نرم افزار Sony Photo Go v1.0 Build 123 را انتخاب کنید. حال باید نرم افزار را اجرا نمائید و از دو گزینه موجود register form another computer را انتخاب کنید و برروی Next کلیک کنید. در صفحه ثبت نام باید مقادیر درخواستی را وارد کنید.
برای مثال :
Name : lxl
Family : Download
Address: iran
City : Tehran
Email:mojtava@gmail.com
Countries : United States
سپس دو گزینه دوم رو انتخاب نموده و برروی Next کلیک نمائید. در صفحه ی بعد از داخل کیحن سریال موجود در قسمت activation code را در داخل کادر مربوط در نرم افزار وارد نمائید و سپس برروی Next کلیک کنید. اگر مراحل را به طور دقیق انجام دهید، نرم افزار کرک شده و آماده استفاده می شود.

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.