آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

دانلود Adobe Flash Professional CS5 v11.0

حرفه ای ترین نرم افزار برای طراحی فلش Adobe Flash Professional CS5 v11.0

http://dl.lxl.ir/92/old/flash/adobe-cs5-flash-profional-www.lxl.ir.jpg

سومین نرم افزاری که قرار است از مجموعه نرم افزارهای شرکت ادوبی در این مطلب به شما کاربران گرامی پیش کش کنیم ابزاری نیست جز نرم افزار قدرتمند Adobe Flash Professional که بی شک اگر قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی های فلش به صورت دو بعدی نباشد مطمئنا یکی از قدرتمندترین ها در این زمینه است. البته این ابزار دستی هم در طراحی های سه بعدی دارد اما شاید به اندازه دو بعدی دستان کاربر برای طراحی ها باز نباشد. طراحی برپایه اسکریپت نویسی که در نسخه CS5 پشتیبانی از XML و امکان اسکریپت نویسی بر این پایه هم به آن اضافه شده است مهم ترین خصوصیتی است که علاوه بر طراحی های گرافیکی و چندرسانه ای در این ابزار وجود دارد. شاید از مهم ترین تفاوت هایی که میان Adobe Flash و Autodesk 3D Max وجود دارد همین قدرت مانور بیشتر با استفاده از اسکریپت نویسی است که دستان کاربر را در طراحی ها با فلش کاملا باز می گذارد و البته تا حدود زیادی کار را بر حرکات و دستورات ساده تر می کند. نسخه ی جدید که به تازگی هم ارائه شده علاوه بر امکانات قبلی از سرعت بسیار بیشتری در پردازش تصاویر و لودینگ بهره می برد و این امر تنها به دلیل بهینه سازی های انجام شده صورت گرفته است. پایه کاری نرم افزار Adobe Flash بر اساس اشیا (Object) ها برپا شده است. یکی از عوامل موفقیت این نرم افزار هم همین مورد برشمرده می شود. قابلیت ساخت فلش هایی دوبعدی و سه بعدی و این که برای ساخت به سه نقطه در صفحه مختصات نیاز است. یعنی X ، Y و Z باعث شده کاربران حرفه ای کارهای خود را بر پایه این نرم افزار بنا نهند.
سازگاری با انواع فرمت ها برای استفاده از انواع Objectها در طراحی ها خصوصیتی است که به واسطه آن طراح می تواند از انواع صداها ، عکس ها ، اشکال و یا هر مورد دیگری در طراحی استفاده کند. واسط کاربری فوق العاده حرفه ای که Adobe Flash Professional دارد باعث شده تا طراحان حرفه ای اولین انتخاب خود را همین نرم افزار قرار دهند ؛ البته نه تنها طراحان بلکه در سراسر دنیا فلش به عنوان یکی از استانداردترین نرم افزار در طراحی انیمیشن ها تدریس می شود ، در ایران هم در بسیاری از کتب درسی در دوره های مختلف تحصیلی این نرم افزار تدریس می شود.
امکان بهینه سازی تصاویر یا صداهای موجود در یک فایل فلش برای استفاده در وب که با بهینه سازی حجم فایل خروجی هم کاهش می یابد یکی از قابلیت های جالب نرم افزار است. طراحی ها در این ابزار نه فقط برای استفاده در Local بلکه برای استفاده در قسمت های مختلف دنیای مجازی اینترنت هم پیاده سازی می شوند ؛ کاربران حرفه ای می توانند با کنار هم قرار دادن تصاویر ، موزیک ها ، لینک ها ، اشکال و … یک سایت کاملا فلش را خلق کنند که بیننده از تماشای آن کاملا متعجب شود. طراحی انواع تبلیغات اینترنتی که امروزه بسیار رایج هم شده اند به صورت کاملا حرفه ای در این ابزار امکان طراحی دارند. کاربران به راحتی می توانند انیمیشن های ساخته دستان و ذهن خود را مورد ویرایش قرار دهند، سایز آن را کاهش یا افزایش دهند ، بچرخانند و انواع و اقسام فیلترها و افکت ها را بر آن اعمال نمایند. مهم ترین نکته در مورد این شاهکار این است که این Adobe Flash  هم می تواند کاربران مبتدی را یاری دهد و هم قادر است دستیاری بسیار قوی برای حرفه ای ها باشد.

اما امکاناتی جدیدی هم در این نسخه گنجانده شده که از جمله آن ها می توان به قابلیت مدیریت حرفه ای متن های گنجانده شده در فلش ها ، سازگاری و امکان طراحی فرمت FLV بر پایه XML که مطمئنا بسیار محبوب خواهد بود ، ویرایش حرفه ای تر اسکریپت های Action Script ، سازگاری هرچه بهتر با دیگر نرم افزارهای موجود در بسته Creative Suite ، حرفه ای ترین افکت ها برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی و موارد بسیار دیگری که تنها موقع کار با این ابزار می توان آن ها را حس کرد. حالا یازدهمین نسخه از Adobe Flash Professional به تازگی از سوی ادوبی آماده و ارائه شده تا کاربرانی و طراحان حرفه ای بتوانند با این ابزار نهایت هنر و سلیقه خود را در طراحی های دو بعدی و سه بعدی به نمایش بگذارند ؛ شما کاربران می توانید این نسخه را از سرورهای ال ایکس ال دریافت نموده و پس از نصب از امکانات فوق العاده حرفه ای آن نهایت استفاده را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Professional CS5 v11.0 :
– محیط بسیار ساده برای انجام کار طراحی
– طراحی در حالت های دو بعدی و سه بعدی
– پایه کار نرم افزار براساس Object Base
– سازگاری و هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های کمپانی Adobe نظیر Adobe Photoshop
– پشتیبانی از Action Script 3 به طور کامل
– مترجم بسیار قدرتمند برای کدهای نوشته شده
– محیط کد نویسی بسیار کامل
– امکان ساخت فلش هایی که در گوشی های همانند نوکیا قابل اجرا است
– محیط کاربری بسیار کامل و جذاب و همچنین تغییر یافته در نسخه جدید
– صرفه جویی در زمان ساخت فایل های فلش به دلیل وجود ابزارهای متفاوت که کد نویسی را تا حد زیادی کاهش می دهند
– پشتیبانی از فرمت های رایج FLV  و SWF
– مناسب  هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای ها
– سازگاری با نرم افزار جدید Adobe یعنی Adobe Air
– پشتیبانی از XFL که کاربر را قادر می سازد تا محتویات نرم افزار هایی همچون IndDesign یا After Effects را به Flash بکشاند
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
– و …

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار :
– ویرایش هرچه راحت تر و البته حرفه ای اسکریپت ها
– سازگاری کامل تر با نرم افزارهای مجموعه Master Collection
– امکان اسکریپت نویسی برپایه XML
– امکانات حرفه ای تر برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی
– وجود نرم افزار Flash Builder در این ابزار
– مدیریت حرفه ای تر متن ها در این نسخه
– سرعت بالاتر در اجرا و پردازش به واسطه بهینه سازی های انجام شده
– و …

طريقه فعالسازي : کافیست پس از خاج نمودن از حالت فشرده و نصب نرم افزار فایل Keygen-Patch.exe را اجرا کنید تا نرم افزار کرک شود. اگر از ویندوز 64 بیت هم استفاده می کنید و قصد استفاده از نسخه 64 بیت را دارید پس از اجرای Patch چنانچه از شما سریال نامبر درخواست شد کافیست سریال نامبر تولید شده را وارد کنید.

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :991  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.