باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

موسیقی در اقوام و ملل مختلف

با دیدن کتیبه ها و آثار تاریخی ملل و اقوام مختلف می توان دریافت موسیقی از قدیم الایام بخشی لاینفک از زندگی مردم بوده است .

به موسیقی اقوام و مناطق موسیقی فولکلور گفته می شود . کشور ما نیز کشوری غنی از موسیقی های سنتی و اقوام و نواحی مختلف است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان دانلود موزیک های غنی و سنتی این اقوام و نواحی کشور را انجام داد .

در شمال کشور انواع زیادی ازموسیقی های محلی قدرتمند و اصیل را داریم . موسیقی سنتی استان گلستان یکی از غنی ترین این هاست .

حتما توصیه می شود با دانلود آهنگ  و دانلود آلبوم جدید این نوع موسیقی ها با آن آشنا شوید . حتی امروزه نیز از این موزیک ها ساخته می شود و می توانید دانلود آهنگ جدید سنتی این مناطق را تجربه نمایید .

مناطق آذری نشین کشورمان مانند اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی نیز موسیقی سنتی آذری مخصوص به خود را دارند . مازندرانی ها و گیلانی ها نیز موسیقی سنتی مخصوص خود را دارند که اغلب شاد است و ما را به یاد جشن می اندازد.

مناطق لر نشین کشورمان از جمله بختیاری ها نیز موسیقی سنتی اقوام را به بهترین شکل دارند . اعراب جنوب کشور نیز موسیقی محلی عربی خود را دارند . در سیستان و بلوچستان هم موسیقی محلی بشدت نزدیک به موسیقی پاکستانی بوده و اجرا می گردد.

با وجود این مایه های غنی موسیقی سنتی در کشورمان توقع می رود تاثیر آنها را در بهبود کیفیت موسیقی پاپ امروزی کشورمان نیز ببینیم که تلفیق موسیقی امروزی و پاپ و جوان پسند با این موسیقی غنی سنتی می تواند بشدت باعث ترقی موسیقی امروزی کشور شود .

وبسایت ایران آوا تمام موسیقی های محلی و سنتی را یکجا تقدیم حضورتان خواهد کرد. کافی است با یک کلیک مهمان ما باشید …

منبع : www.iranava.net

 

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.