ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

Google Maps Downloader 8.9 نقشه های گوگل

Google

دانلود Google Maps

Google Maps Downloader  نام نرم افزار کوچکی می‌باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس‌های GoogleMaps را بر عهده می‌گیرد و کاربران به کمک آن می‌توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس‌ها شما می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس‌ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید. آیا شما هم به سرویس نقشه گوگل (Google Map) علاقه دارید؟ این سرویس در حال حاضر بزرگ ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ارائه نقشه در جهان است و توسط کاربران در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.
نقشه گوگل یک سرویس آنلاین است. یعنی در صورت اتصال به اینترنت با استفاده از اپلیکیشن و یا از طریق مرورگر وب میتواند نقشه مورد نیاز کاربر را از هر کجای جهان به صورت دقیق در اختیار وی قرار دهد.
اما اگر مایل هستید نقشه مورد نظر خود را به صورت عکس بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید، میتوانید از یک نرم افزار بسیار مفید کمک بگیرید!
نرم افزار Google Maps Downloader میتواند به صورت اتوماتیک نقشه های گوگل را به صورت عکس دانلود و ذخیره کند. کافیست در این نرم افزار موقعیت جغرافیایی مورد نظر خود را وارد کنید. سپس نوع نقشه را مشخص کنید (مثلا نقشه عادی راه ها، و یا نقشه های ماهواره ای)
سپس در حالی که نقشه مورد نظر بر روی صفحه نرم افزار نمایان میشود، به صورت فایل تصویری (عکس) نیز بر روی کامپیوتر شما ذخیره میگردد. سپس میتوانید در مواقع مورد نیاز و بدون اینترنت، به نقشه دسترسی داشته باشید.
برای مشاهده نقشه ها به صورت آفلاین، ابزاری به نام Map Viewer در این نرم افزار وجود دارد که مرور عکس ها را آسان تر میکند.

مهم ترین قابلیت های نرم افزار Google Maps Downloader :

– دانلود و ذخیره نقشه های گوگل بر روی کامپیوتر شما

– پشتیبانی از نقشه راه ها، نقشه های ماهواره ای، نقشه جغرافیایی، و …

– ذخیره نقشه به صورت عکس JPG, BMP, TIF

– ذخیره نقشه به صورت فایل Map برای مشاهده در محیط نرم افزار

– امکان ترکیب نقشه های کوچک و ساخت یک نقشه بزرگ

– قابل نصب در ویندوزهای 7 و 8

Google Maps Downloader is a reliable application aimed at downloading maps from Google at high speed. The result is a collection of small images that can be combined in a larger map. This can serve in a large variety of projects, from creating a tile map to presentations and tutorials.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.