خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
مطالب پیشنهادی
دانلودهای برتر ماه
اطلاعیه ی سایت
در صورت خرابی لینک دانلود در قسمت نظرات اطلاع دهید تا لینک دانلود درست شود

پاسخ اول مارکت به اعتراض مشترکین بازگشت وجه به کاربران ناراضی پیامک های ۱۰ هزار تومانی دورهمی

اول مارکت

اول مارکت

ماجرای حمایت «اول مارکت» از برنامه دورهمی مهران مدیری با حاشیه های متعددی همراه شده و اعتراض کاربران بسیاری را در بر داشته است. در پی این اتفاقات روابط عمومی اول مارکت، بیانیه زیر را در اختیار دیجیاتو قرار داده که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید:

با توجه به سوالات مشترکین درباره ثبت نام مشترکین همراه اول در سرویس اول مارکت (در برنامه دورهمی) ، پاسخ سوالات مشترکین به شرح ذیل ارئه می گردد :

1- مشترکینی که تمایل به لغو عضویت سرویس خود و عودت وجه پرداخت شده داشته باشند می توانند عدد 7 را به 3080 تا ساعت 12 ظهر مورخ 95/3/7 ارسال نمایند.

2-مشترکینی که سرویس خود را لغو می نمایند امکان استفاده از 90 هزار تومان شارژ هدیه خرید از اول مارکت و شرکت در قرعه کشی جوایز اول مارکت را نخواهند داشت.

3-این سرویس ویژه مشترکین همراه اول می باشد لذا از خطوط ایرانسل و رایتل هیچ وجهی بابت سرویس کسر نمی گردد.

4-اول مارکت اپلیکیشن های اندرویدی ارائه می نماید لذا کاربرانی که از سیستم های عامل دیگر استفاده می نماید می توانند از سایت اول مارکت خرید کتاب صوتی نمایند .

ضمناً در جواب دوستانی که فرمودند آقای مدیری اصلاً اعلام نکردند مبلغ 10 هزار تومان کسر میشود، ویدئو زیر ارائه گردیده است. بخش سانسور شده مربوط به تصاویر خودرو ها می باشند که از تلویزیون پخش نگردید.

عدم اطلاع رسانی صحیح توسط شرکت سرویس دهنده و نبود دقت کافی در میان کاربران، از جمله عواملی هستند که اتفاق فوق را رقم زده اند. لذا با توجه با تجارب به دست آمده در این پروژه باید امیدوار بود که در آینده شرکت ها با شفافیت بیشتری نسبت به معرفی طرح های خود اقدام کنند و کاربران نیز قبل از هر گونه اقدامی، از کلیه جزییات مربوط اطلاع کامل حاصل نمایند.

در نهایت نیز باید گفت که اقدام صحیح اول مارکت در استرداد وجه به کاربران ناراضی نکته مثبتی است که شاید در آینده بتواند الگوی مناسبی برای دیگر شرکت های ایرانی نیز باشد.

0 تا کنون ثبت شده است

Copyright © 2015 All rights Reserved

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "سایت تفریحی و سرگرمی" محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود.